Kiekvienas klientas, įsigyjęs mūsų baldus, gauna garantinį baldo raštą. Baldo garantija galioja priklausomai nuo baldo tipo. Apie baldo garantiją būsite informuoti mūsų baldų pardavimo vietose.
Garantinis aptarnavimas, baldo garantijos galiojimo metu yra atliekamas nemokamai, prieš tai įvertinant, ar atsiradęs defektas yra gamybinis brokas. Jei nustatoma, kad defektas atsirado dėl netinkamo baldo eksploatavimo, nemokamas garantinis aptarnavimas nėra taikomas. Tiek negarantiniai atvejai, tiek pogarantinis aptarnavimas yra atliekami, prieš tai įvertinant atsiradusio defekto ištaisymo darbų kainą. Jei klientas su pasiūlyta defekto ištaisymo kaina sutinka, baldo defektas, priklausomai nuo defekto sudėtingumo, ištaisomas per 1-2 savaites.

Norėdami gauti daugiau informacijos apie mūsų baldų garantiją ir pogarantinį aptarnavimą, prašome kreiptis į artimiausią mūsų baldų pardavimo vietą.